Feeds:
Inlägg
Kommentarer

Archive for 6 mars, 2009

Fredag

Efter en lite hektisk period innehållande både  positiva och negativa erfarenheter, är det äntligen ledig fredag och helg. Ser fram emot att träffa våra gamla, goda vänner M. och M. i kväll. Det känns alltid lika trevligt att få sätta sig vid ett dukat bord, med en hel kväll framför sig med gott om tid för att hinna prata ordentligt. Ska bara uträtta några ärenden i staden först.  Efter att vår kinesiske gäst rest hem har jag fått en efterhängsen liten ikon på dataskärmen. Tror att det är ett kinesisk/engelskt lexikon som följer efter musmarkören när den rör sig över skärmen. Lite irriterande måste jag säga. Jag har även någon sorts kinesisk reklam som dyker upp i det nedre högra hörnet.  Har inte riktig kommit mig för att ta bort det, därför att det är så fina bilder med vackra mönster och färger. Men den efterhängsna ikonen skulle jag helt klart kunna vara utan. Nå väl, dags att sätta fart.

Read Full Post »